Tickets

Kan ik kaartjes kopen zonder mijn gegevens achter te laten?

Nee, dit is niet mogelijk. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, is het noodzakelijk dat wij je persoonsgegevens verwerken. Persoonsgegevens die worden verzameld, worden door ons verwerkt in overeenstemming met de toepasselijke wet- en regelgeving.

Kan ik online zelf bepalen waar ik zit?

Tijdens het bestelproces kun je je zitplaatsen aanpassen binnen de geselecteerde rang. De beschikbare plaatsen worden aangegeven met witte bolletjes. Bij staanplaatsen of ongeplaceerde voorstellingen geldt dit niet.

Waarom kan ik tijdens de online bestelling niet twee van de drie beschikbare stoelen kiezen?

Om te voorkomen dat er losse stoelen overblijven is dit niet mogelijk. Het systeem is ingericht om ervoor te zorgen dat zo veel mogelijk mensen naar de voorstelling kunnen.

Onze stoelnummers volgen elkaar niet op, zitten we wel naast elkaar?

Om de toegangsstromen in het theater te bevorderen is de zaal verdeeld in een even (links) en oneven (rechts) gedeelte. Heb je bijvoorbeeld parterre rij 1 stoel 1 en 3, dan zit je naast elkaar.

Ik heb geen Nederlandse bankrekening, hoe kan ik de betaling voldoen?

Via alle verkoopkanalen kun je je betaling voldoen door een overboeking of creditcardbetaling.

Hoe kan ik mijn tegoedbon/theater- & concertbon/podium cadeaukaart verzilveren?

De Podium Cadeaukaart kun je online in het bestelproces gebruiken. Let op: deze kaart is een online betaalmiddel en kun je invullen bij stap 4 van het betaalproces. Bij stap 2 zie je de mogelijkheid om een De Dialoog of ING tegoed/cadeaubon in te vullen. Je kunt hier niet je Podium Cadeaukaart invullen. Je Theater & Concertbon kun je alleen inwisselen bij de kassa van het theater.

Persoonsgegevens

Hoe kan ik mijn gegevens veranderen?

Via de optie ‘persoonlijke gegevens’ in Mijn profiel kun je je gegevens aanpassen.

Waarvoor kan ik Mijn Dialoog account gebruiken?

Je kunt je account voor vele zaken gebruiken zoals:

  • Je tickets inzien en downloaden
  • Je persoonlijke agenda beheren
  • Je vouchers inzien en makkelijk inzetten voor nieuwe bestellingen
  • Je wachtlijsten inzien
  • Je persoonlijke gegevens (zoals email adres) wijzigen
  • Je privacy voorkeuren instellen
  • Je nieuwsbriefvoorkeuren instellen

 

Toegankelijkheid

Moet ik trappen op om bij mijn zitplaats te komen?

De Dialoog heeft verschillende plaatsen die toegankelijk zijn door slechts vier kleine treden te betreden, bijvoorbeeld in de Loges of in de Stalles. Voor advies over je plaatsen kun je per e-mail (service@interactie-ermelo.nl) contact opnemen. Er zijn iedere voorstelling aparte stoelen gereserveerd voor mensen die slecht ter been zijn of in een rolstoel zitten.

Voorstellingen

Waar vind ik de aanvangs- en eindtijd van een voorstelling?

Kies hier de voorstelling die je van plan bent te bezoeken. Hier vind je meer informatie over de aanvangstijd, verwachte eindtijd en of de voorstelling een pauze bevat. Na reservering krijg je een e-ticket per mail toegestuurd. Daar staat ook de aanvangstijd op

Vanaf hoe laat gaat De Dialoog open?

Vanwege de coronamaatregelen vragen we onze bezoekers om binnen het tijdslot wat aangegeven staat op het ticket of in de servicemail bij De Dialoog te arriveren.

Dineren

Kan ik ook in De Dialoog dineren voorafgaand aan de voorstelling?

Helaas is het restaurant binnen De Dialoog op dit moment gesloten. Via onze nieuwsbrief informeren wij u snel over de nieuwe mogelijkheden.

Bereikbaarheid

Waar kan ik parkeren?

In de omgeving van het theater is er veel ruimte om vrij te parkeren. Op sommige plaatsen en tijden dien je een parkeerschijf te gebruiken. Er zijn een aantal mindervaliden parkeerplaatsen.

Is De Dialoog bereikbaar met het openbaar vervoer?

Het theater zit naast het gemeentehuis van Ermelo. Vanaf treinstation Ermelo is het drie minuten lopen naar het theater. 

We gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze site zo soepel mogelijk draait. Als je doorgaat met het gebruiken van deze site, gaan we ervan uit dat je ermee instemt.